beantwoord

Vergeten uit te checken met een abbonnement, hoe verder?

• 2 januari 2017
  • 1 reactie
  • 89 Bekeken

Ik was vergeten uit te checken. Toen dacht ik even via de NS site dit te doen met geld terug, maar dit ging niet omdat ik een abonnement had. Als antwoordt verder kreeg ik dit bericht :
"Verder wijs ik u op de mogelijkheid om een vergeten check-in/check-uit via Mijn NS in te dienen. Maakt u hiervoor een account aan op onze site www.ns.nl. U kunt de betreffende reis opzoeken in Mijn Reishistorie. Daar vindt u een link om restitutie aan te vragen voor een vergeten check-in of check-uit. Drie keer per jaar kunt u gebruik maken van deze coulanceregeling."
Helaas kan ik geen link vinden binnen mijn NS om deze restitutie aan te vragen....
Dus hoe kan ik nu nog uitchecken ???
icon

Beste antwoord door Miriam NS 2 januari 2017, 20:41

Hallo Fiona95 en welkom op het Serviceforum.
Wanneer je vergeten bent uit te checken kun je dit tot 6 uur na je check in nog doen. Kom je er te laat achter, dan kun je dat via je Mijn NS account of onze Klantenservice in orde maken. Je kunt dit alleen doen via je Mijn NS account als je je OV-Chipkaart aan je account hebt gekoppeld. Is dit niet het geval dan kun je ook contact opnemen met ons via Facebook, Twitter of Live Chat. Wij kunnen dit dan ook voor je rechtzetten.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Fiona95 en welkom op het Serviceforum.
Wanneer je vergeten bent uit te checken kun je dit tot 6 uur na je check in nog doen. Kom je er te laat achter, dan kun je dat via je Mijn NS account of onze Klantenservice in orde maken. Je kunt dit alleen doen via je Mijn NS account als je je OV-Chipkaart aan je account hebt gekoppeld. Is dit niet het geval dan kun je ook contact opnemen met ons via Facebook, Twitter of Live Chat. Wij kunnen dit dan ook voor je rechtzetten.

Reageer