beantwoord

Vergeten uit te checken NS businesscard

• 25 november 2014
  • 3 reacties
  • 299 Bekeken

Beste,

Ik ben op 25 september vergeten uit te checken met mijn businesscard. NS heeft een correctietarief van 9,43 (ik denk dat dit 10,- is maar dat de BTW er nog niet bijzit?) in rekening gebracht.

Nu las ik dat je 3 keer per jaar, binnen 3 maanden geld terug kunt vragen als je vergeet uit te checken. Dit is de eerste keer dat ik ben vergeten uit te checken en ga er dus vanuit dat ik hiervoor in aanmerking kom.

Nu heeft mijn werkgever die 10,- al ingehouden van mijn salaris. Als ik geld terug vraag via de NS, wie krijgt dan die 10,- ?

Volgens mij is mijn privé rekeningnummer niet bekend in Mijn NS account. Het zou een beetje vreemd zijn als mijn werkgever een correctie krijgt op de volgende factuur maar het vervolgens wel al heeft verrekend met mijn salaris.

Bedankt alvast!
icon

Beste antwoord door mardi 26 november 2014, 09:26

Mij lijkt het logisch dat die €10,- terug wordt gestort op de rekening van u werkgever aangezien u aangeeft dat niet u rekeningnummer staat vermeld.
Bekijk origineel

3 reacties

Mij lijkt het logisch dat die €10,- terug wordt gestort op de rekening van u werkgever aangezien u aangeeft dat niet u rekeningnummer staat vermeld.
Mardi je hebt gelijk, restitutie gaat inderdaad naar de rekening van de werkgever. Ik raad zou je dan ook aanraden om de tien euro van je werkgever terug te vragen, hellogoodbye.
Oké duidelijk, zodra ik bericht van de NS heb dat hier een restitutie wordt gegeven zal ik dit met mijn werkgever proberen te regelen.

Dankjulliewel!

Reageer