beantwoord

vergeten uitchecken

• 10 mei 2017
  • 4 reacties
  • 241 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
ik kom van doordrecht naar Rotterdam centraal. ik moet thalys naar paris nemen.in haast ben ik vergeten uichekken.
kunt u mij helpen uitchecken.want nu zit ik in thalys naar paris
mij ov carte nummer is
3528************
met naam
A.Raza
mobility mixx : **********
icon

Beste antwoord door Iris NS 10 mei 2017, 18:39

Welkom op het NS Serviceforum, Raza :)

Ik heb je bericht bewerkt en de nummers verborgen, omdat deze info privé is en dit een openbaar forum is. Vergeten uit te checken overkomt de beste. Je kunt dit zelf herstellen via je MijnNS account of je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Bon voyage 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Welkom op het NS Serviceforum, Raza :)

Ik heb je bericht bewerkt en de nummers verborgen, omdat deze info privé is en dit een openbaar forum is. Vergeten uit te checken overkomt de beste. Je kunt dit zelf herstellen via je MijnNS account of je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Bon voyage 🙂
bedankt mevrouw Bon
is dat mogelijk dat er wordt online uitchecken met soortgelijke situatie.
heeft na de oplossing van.
groet
raza
Reputatie 7
Online uitchecken is niet mogelijk. Je kunt achteraf de vergeten check-uit rechtzetten door middel van de links die Iris je gaf.
Reputatie 7
bedankt mevrouw Bon
is dat mogelijk dat er wordt online uitchecken met soortgelijke situatie.
heeft na de oplossing van.
groet
raza

Je hebt toch een account op MijnNS? Nou en via de site MijnNS kun je het daar weer oplossen.
Wat je ook nog kunt doen is contact opnemen met klantenservice en daar vragen of ze je willen uitchecken, het nummer is 030 7515155

Reageer