beantwoord

Vergeten uitchecken

  • 3 August 2023
  • 2 reacties
  • 104 Bekeken

Beste NS-medewerker,

Op 1 augustus ben ik vergeten uit te checken. Ik ben toen ingecheckt op Tilburg centraal maar ik werd vervolgens door de auto opgehaald. Vervolgens heb ik geprobeerd uit te checken met mijn betaalpas maar dit was niet mogelijk. (De poortjes gingen niet open). 
Uiteindelijk is er 20 euro van mijn bankrekening afgehaald terwijl ik niet heb gereisd. Is het mogelijk dat ik dit geld terug kan krijgen?

 

Met vriendelijke groet,

Bas Schenning

icon

Beste antwoord door Stijn NS 3 August 2023, 13:51

Bekijk origineel

2 reacties

Beste NS-medewerker,

Op 1 augustus ben ik vergeten uit te checken. Ik ben toen ingecheckt op Tilburg centraal maar ik werd vervolgens door de auto opgehaald. Vervolgens heb ik geprobeerd uit te checken met mijn betaalpas maar dit was niet mogelijk. (De poortjes gingen niet open). 
Uiteindelijk is er 20 euro van mijn bankrekening afgehaald terwijl ik niet heb gereisd. Is het mogelijk dat ik dit geld terug kan krijgen

U bent ingecheckt in Tilburg maar hoe bent u daar dan weer door poortjes naar buiten gegaan?

Goedemiddag B Schenning en welkom bij de NS Community.

Als je een onjuiste of onterechte transactie hebt gemaakt met je bankpas, oftewel via het OVPay systeem, kun je daar zelf een correctie voor aanvragen via https://reisoverzicht.ovpay.nl/. Als je niet hebt gereisd kun je hetzelfde station invullen als vertrek en aankomst locatie, de ritprijs wordt dan aangepast naar € 0.

Reageer