beantwoord

vergoeding bij opzegging ov-kaart

  • 31 januari 2017
  • 1 reactie
  • 77 Bekeken

Ik heb mijn ov-kaart geldig tot
20- 09-2020 opgezegd (omdat ik door lich. omstandigheden niet meer kan reizen).
Ik heb nog geen enkele maal gebruik kunnen maken van de kaart, kom ik nu in aanmerking voor een
vergoeding?
icon

Beste antwoord door Yvonne NS 31 januari 2017, 11:09

Goedemorgen Ljoontje07, welkom op het NS serviceforum.

Vervelend om te lezen dat je de kaart niet hebt kunnen gebruiken. Je hebt de kaart laten blokkeren bij het OV-chipkaart bedrijf begrijp ik. De OV-chipkaart is niet een product van ons, de kaart wordt verzonden door dit bedrijf zelf. Ook betaal je de kosten van de kaart aan het OV-chipkaart bedrijf. Je zou dit dus het beste met hen kunnen overleggen. Als je nog saldo op je kaart hebt staan kun je dit (onder de €30) terugvragen bij de NS servicebalie op het station. Is dit boven de €30 dan kun je contact opnemen met het OV-chipkaart bedrijf. Je kunt hier meer informatie vinden over het terugkrijgen van je saldo.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemorgen Ljoontje07, welkom op het NS serviceforum.

Vervelend om te lezen dat je de kaart niet hebt kunnen gebruiken. Je hebt de kaart laten blokkeren bij het OV-chipkaart bedrijf begrijp ik. De OV-chipkaart is niet een product van ons, de kaart wordt verzonden door dit bedrijf zelf. Ook betaal je de kosten van de kaart aan het OV-chipkaart bedrijf. Je zou dit dus het beste met hen kunnen overleggen. Als je nog saldo op je kaart hebt staan kun je dit (onder de €30) terugvragen bij de NS servicebalie op het station. Is dit boven de €30 dan kun je contact opnemen met het OV-chipkaart bedrijf. Je kunt hier meer informatie vinden over het terugkrijgen van je saldo.

Reageer