beantwoord

Vergoeding vs uitgecheckt

• 16 februari 2018
  • 2 reacties
  • 113 Bekeken

18 januari stormdag in NL. NS beloofd eerst met een aangepaste dienstregeling te rijden en daar kan ik prima mee leven, als ik maar thuis kom. Maar rond 11.00 worden alle treinen stil gezet. Ik zit dus vast in Utrecht. Het blijft onduidelijk wanneer NS de treinen weer gaat laten rijden. Ik doe halverwege de middag een poging om naar het station te gaan en check vast in want er is toch nog wel een trein aangekondigd in de NS app. Maar ik ontdek dat het echt niet gaat gebeuren en de hele dag niet meer gaat gebeuren. Ik huur een auto - flink meerkosten dus - en rij naar huis om de auto de volgende ochtend weer terug te brengen.
Ik claim wel vertraging, maar krijg natuurlijk opmerkingen over het feit dat ik niet heb uitgecheckt, want natuurlijk ben ik niet apart naar het station gegaan met mijn huurauto om de uitcheck te doen... Wat nu?
Relatienr: 7285776
kenmerk: 5061625231
icon

Beste antwoord door Denice NS 22 februari 2018, 17:25

Ik heb inmiddels een privébericht ontvangen en het saldo dat onterecht van lexdebruijn zijn OV-chipkaart is afgeschreven naar zijn rekening teruggestort 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Begrijp ik het goed dat je dus wel bent ingecheckt maar niet hebt uitgecheckt die dag en dat bedrag hebt geprobeerd te claimen? Mocht dat inderdaad het geval zijn dan mag je mij wel een privébericht sturen met daarin je NAW-gegevens, geboortedatum en OV-chipkaartnummer. Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen.

Indien het gaat om een afgewezen claim voor Geld Terug bij Vertraging wil ik je aanraden om te reageren op de e-mail van de afwijzing. Je kan je claim dan toelichten zodat deze opnieuw kan worden beoordeeld.
Ik heb inmiddels een privébericht ontvangen en het saldo dat onterecht van lexdebruijn zijn OV-chipkaart is afgeschreven naar zijn rekening teruggestort 🙂

Reageer