beantwoord

Verkeerd gegaan met het in- en uitchecken

• 6 maart 2019
  • 1 reactie
  • 250 Bekeken

Voor een tijdje terug ben ik met de trein van Aalten naar Varsseveld gegaan. Hierbij is er iets misgegaan met het inchecken in Aalten, waardoor ik bij het uitchecken in Varsseveld me dus in plaats daarvan heb ingecheckt hier. Vervolgens ben ik met de trein van Varsseveld terug gegaan naar Aalten. Hier is het wederom misgegaan, gezien ik al was ingecheckt in Varsseveld heb ik me hier weer uitgecheckt, een paar uur later.
Hierdoor is er van mijn ov bijna €12 afgehaald, voor een retourtje dat om en nabij de €6 ligt.
Kan dit nog recht gezet worden en kan ik mijn geld hiervoor terug krijgen?
icon

Beste antwoord door Danny NS 6 maart 2019, 17:11

Hoi Sanne97 en welkom op de NS Community!

Balen dat het niet helemaal goed ging met het in- en uitchecken.
Omdat Arriva op het traject Aalten - Varsseveld rijdt, wil ik je adviseren om met Arriva contact op te nemen. Hoe je dat kan doen lees je op hun website. Zij kunnen dit waarschijnlijk voor je aanpassen.

Maakte je gebruik van NS Flex tijdens deze reis? Dan kan onze klantenservice je helpen. Je kan contact met NS opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Sanne97 en welkom op de NS Community!

Balen dat het niet helemaal goed ging met het in- en uitchecken.
Omdat Arriva op het traject Aalten - Varsseveld rijdt, wil ik je adviseren om met Arriva contact op te nemen. Hoe je dat kan doen lees je op hun website. Zij kunnen dit waarschijnlijk voor je aanpassen.

Maakte je gebruik van NS Flex tijdens deze reis? Dan kan onze klantenservice je helpen. Je kan contact met NS opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Reageer