beantwoord

Verkeerd ingecheckt

  • 3 maart 2015
  • 1 reactie
  • 669 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Op 15 januari heb ik op station Duivendrecht per ongeluk ingecheckt bij NS, terwijl ik bij GVB wilde inchecken. Ik kon niet meteen uitchecken bij NS, maar wel inchecken bij GVB. Dat heb ik gedaan en ben verder gereisd met de metro. In de metro met NS gebeld, maar die konden me pas de volgende dag verder helpen. Ik heb daarna niet meer gebeld ivm drukte. Zojuist ingelogd op NS.nl en heb ik getracht het afgeschreven bedrag van 10 euro terug te vorderen, maar kreeg tot 2x toe de melding dat dit niet is gelukt. Zou u het bedrag alsnog willen terugstorten? MVG. A. Post
icon

Beste antwoord door Janou NS 3 maart 2015, 15:29

Op 15 januari heb ik op station Duivendrecht per ongeluk ingecheckt bij NS, terwijl ik bij GVB wilde inchecken. Ik kon niet meteen uitchecken bij NS, maar wel inchecken bij GVB. Dat heb ik gedaan en ben verder gereisd met de metro. In de metro met NS gebeld, maar die konden me pas de volgende dag verder helpen. Ik heb daarna niet meer gebeld ivm drukte. Zojuist ingelogd op NS.nl en heb ik getracht het afgeschreven bedrag van 10 euro terug te vorderen, maar kreeg tot 2x toe de melding dat dit niet is gelukt. Zou u het bedrag alsnog willen terugstorten? MVG. A. Post

Hallo APost! Welkom op het NS Forum! Ik kijk graag met je mee. Hiervoor heb ik in een privébericht je persoonlijke gegevens nodig en je Ov-chipkaartnummer. Je kan mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op "stuur bericht".
Bekijk origineel

1 reactie

Op 15 januari heb ik op station Duivendrecht per ongeluk ingecheckt bij NS, terwijl ik bij GVB wilde inchecken. Ik kon niet meteen uitchecken bij NS, maar wel inchecken bij GVB. Dat heb ik gedaan en ben verder gereisd met de metro. In de metro met NS gebeld, maar die konden me pas de volgende dag verder helpen. Ik heb daarna niet meer gebeld ivm drukte. Zojuist ingelogd op NS.nl en heb ik getracht het afgeschreven bedrag van 10 euro terug te vorderen, maar kreeg tot 2x toe de melding dat dit niet is gelukt. Zou u het bedrag alsnog willen terugstorten? MVG. A. Post

Hallo APost! Welkom op het NS Forum! Ik kijk graag met je mee. Hiervoor heb ik in een privébericht je persoonlijke gegevens nodig en je Ov-chipkaartnummer. Je kan mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op "stuur bericht".

Reageer