beantwoord

verkeerd ingecheckt

• 28 oktober 2015
  • 2 reacties
  • 87 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Hallo,

gister heb ik een factuur ontvangen van NS. ik heb een traject-abonnement Maastricht-Heerlen, sinds 17-9
de vervoerder is veolia, het abonnement heb ik gekocht via de NS-webwinkel.
de eerste drie weken heb ik mij ingecheckt bij de NS. dit viel schijnbaar niet in het trajectabonnement. een conducteur wees mij hierop. maar over bijkomende kosten heeft hij het niet gehad.
hoe en bij wie kan ik nu bezwaar aantekenen om dit factuur te corrigeren/ bespreken.
de klantenservice verwees mij naar EVA, maar dit werkt niet voor dit onderwerp.

groeten Rob
icon

Beste antwoord door Tamzin 28 oktober 2015, 14:09

Ik neem aan dat je al die tijd bij NS i.p.v. Veolia hebt in- en uitgecheckt in zowel Heerlen als Maastricht. Het gevolg is dat steeds het traject Maastricht-Sittard-Heerlen via NS in rekening wordt gebracht aangezien je dan steeds buiten je vaste traject Maastricht-Valkenburg-Heerlen reist.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Ik neem aan dat je al die tijd bij NS i.p.v. Veolia hebt in- en uitgecheckt in zowel Heerlen als Maastricht. Het gevolg is dat steeds het traject Maastricht-Sittard-Heerlen via NS in rekening wordt gebracht aangezien je dan steeds buiten je vaste traject Maastricht-Valkenburg-Heerlen reist.
Dat zou zomaar kunnen, aangezien NS geen treinen van Heerlen-Valkenburg-Maastricht heeft.
Ik heb inderdaad bij de NS in- en uitgecheckt.

Reageer