beantwoord

Verkeerd ingecheckt

  • 24 januari 2016
  • 1 reactie
  • 62 Bekeken

Gister heb ik op station nijmegen verkeerd ingechekt in plaat van veolia bij ns nu is er 10 euro afgeschreven voor een reis die ik niet heb gemaakt, wat nu te doen zodat ik mijn geld terugkrijg?
icon

Beste antwoord door Tochjo 24 januari 2016, 16:28

U kunt uw tien euro terugvragen via de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Hebt u voor uw reis bij Veolia wel het juiste bedrag betaald? Als u op uw bestemmingsstation bij Veolia uw kaart voor de lezer hebt gehouden zonder in Nijmegen in te checken, heeft ook Veolia het instaptarief ingehouden. U moet dan ook contact opnemen met Veolia om het te veel betaalde terug te krijgen.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
U kunt uw tien euro terugvragen via de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Hebt u voor uw reis bij Veolia wel het juiste bedrag betaald? Als u op uw bestemmingsstation bij Veolia uw kaart voor de lezer hebt gehouden zonder in Nijmegen in te checken, heeft ook Veolia het instaptarief ingehouden. U moet dan ook contact opnemen met Veolia om het te veel betaalde terug te krijgen.

Reageer