beantwoord

verkeerd ingecheckt

• 24 juni 2020
  • 4 reacties
  • 133 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Gisteren reisde ik van Geldermalsen naar Gorinchem. Op station Geldermalsen ingecheckt bij paal van NS. 3 minuten later bleek dat ik had moeten inchecken bij RNet. De trein stond op het punt van vertrek, dus ik heb toen ingecheckt bij RNet en later in Gorinchem uitgecheckt bij RNet. Er staat nu dus nog een bedrag bij NS open van 10 euro. 

Kan ik dit op een of andere manier ook digitaal aankaarten?

icon

Beste antwoord door Sanne NS 24 juni 2020, 17:15

Hoi CoWil en welkom op de NS Community! 

Wat balen om te lezen dat jij € 10 euro bent verloren door het verkeerd inchecken. Gelukkig is deze reis makkelijk voor je te herstellen en kunnen wij de € 10 euro terug naar je overmaken. De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: FacebookTwitterChat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi CoWil en welkom op de NS Community! 

Wat balen om te lezen dat jij € 10 euro bent verloren door het verkeerd inchecken. Gelukkig is deze reis makkelijk voor je te herstellen en kunnen wij de € 10 euro terug naar je overmaken. De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: FacebookTwitterChat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Reputatie 7
Badge +3

Dat zijn wel heel vreemde links naar Facebook en Chat ...

Dat zijn wel heel vreemde links naar Facebook en Chat ...

Je hebt inderdaad gelijk! Ik heb ze gelijk even aangepast! Bedankt voor het aangeven :)

dank je wel sanne! ik ga ermee aan de slag!

Reageer