beantwoord

verkeerd ingecheckt bij het het uitcheck poortje ipv incheck poortje

• 11 juli 2016
  • 3 reacties
  • 418 Bekeken

Ik heb per ongeluk aan de verkeerde kant van de poort op CS Utrecht ingecheckt. Het was aan de uitcheck kant poort. Hierdoor is er 20 euro van mijn saldo gehaald. Het was op vrijdagavond 8 juli. Wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 11 juli 2016, 15:02

Welkom op het NS Serviceforum, Sharon1982. Leuk dat je het hebt gevonden :-)

Spijtig om te lezen dat het niet helemaal goed is gegaan met in-/uitchecken. Wij kunnen dit controleren, rechtzetten en indien nodig restitutie verlenen. Kijk goed naar het scherm, daar staat namelijk ook op of het een in- en uitcheck paal is, of dat het alleen voor inchecken óf uitchecken is.

Het antwoord van Thom is juist, maar hier wil ik nog aan toevoegen dat je ons ook kan bereiken via alle andere kanalen. Via de telefonische Klantenservice, Twitter, Facebook en Chat ben je het snelste geholpen. Mocht je het toch echt liever bij dit forum willen houden dan mag je mij een privébericht sturen door op mijn naam en stuur bericht te klikken. Ik lees graag op welke manier je contact met ons opneemt!
Bekijk origineel

3 reacties

Sharon1982, ik heb niets meer van je vernomen. Hopelijk is het nog gelukt en anders lees ik het graag.
Welkom op het NS Serviceforum, Sharon1982. Leuk dat je het hebt gevonden :-)

Spijtig om te lezen dat het niet helemaal goed is gegaan met in-/uitchecken. Wij kunnen dit controleren, rechtzetten en indien nodig restitutie verlenen. Kijk goed naar het scherm, daar staat namelijk ook op of het een in- en uitcheck paal is, of dat het alleen voor inchecken óf uitchecken is.

Het antwoord van Thom is juist, maar hier wil ik nog aan toevoegen dat je ons ook kan bereiken via alle andere kanalen. Via de telefonische Klantenservice, Twitter, Facebook en Chat ben je het snelste geholpen. Mocht je het toch echt liever bij dit forum willen houden dan mag je mij een privébericht sturen door op mijn naam en stuur bericht te klikken. Ik lees graag op welke manier je contact met ons opneemt!
Reputatie 7
Badge +4
Het beste is klantenservice even te bellen. Houdt uw kaart bij de hand: 030 7515155.

Reageer