beantwoord

Verkeerd ingecheckt met een Maandtrajectabonnement

  • 25 februari 2014
  • 2 reacties
  • 357 Bekeken

Hoi,

Ik heb sinds kort een maandtrajectabonnement. Ik dacht dat dit abonnement ook gekoppeld was aan mijn ov-kaart en de eerste dag had ik dus in - en uitgecheckt. Nu blijkt dat ik helemaal mijn ov-kaart niet nodig heb, maar dat het gewoon als bewijsstuk dient bij controle op de trein. Nu ben ik wel mooi mijn 5 euro kwijt. Weet iemand hoe ik dit terug kan vragen? Alvast bedankt voor jullie reactie! Groeten, Lisa
icon

Beste antwoord door Leny NS 26 februari 2014, 14:36

Beste Lisa,

Welkom op het forum. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic ‘OV-chipkaart’. We kunnen via ons systeem niet inzien dat je een maandtrajectkaart hebt gekocht.
Ik adviseer je om je verzoek schriftelijk in te dienen. Je verhaal kort toelichten met daarin een kopie van je maandtrajectkaart, je OV-chipkaartnummer en je rekeningnummer.

Vriendelijke groet,

Leny
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi,

Ik heb sinds kort een maandtrajectabonnement. Ik dacht dat dit abonnement ook gekoppeld was aan mijn ov-kaart en de eerste dag had ik dus in - en uitgecheckt. Nu blijkt dat ik helemaal mijn ov-kaart niet nodig heb, maar dat het gewoon als bewijsstuk dient bij controle op de trein. Nu ben ik wel mooi mijn 5 euro kwijt. Weet iemand hoe ik dit terug kan vragen? Alvast bedankt voor jullie reactie! Groeten, Lisa


Dit kan je doen via de klantenservice. Het gaat denk ik om een papieren maandtrajectkaart en vermoedt dat dat niet via mijn NS geregeld kan worden. Hier zijn de gegevens:
maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 22:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur op telefoonnummer 0900 - 20 21 163 (€ 0,10 per minuut).

Dan zal het denk ik vlot geregeld gaan worden.

Succes in ieder geval.
Badge
Beste Lisa,

Welkom op het forum. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic ‘OV-chipkaart’. We kunnen via ons systeem niet inzien dat je een maandtrajectkaart hebt gekocht.
Ik adviseer je om je verzoek schriftelijk in te dienen. Je verhaal kort toelichten met daarin een kopie van je maandtrajectkaart, je OV-chipkaartnummer en je rekeningnummer.

Vriendelijke groet,

Leny

Reageer