beantwoord

Verkeerd net ingecheckt

• 16 september 2018
  • 3 reacties
  • 187 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik heb vandaag vanuit Zwolle een trein genomen naar Steenwijk. Ik had op mijn OV-chipkaart 11 euro, mevrouw aan loket zei dat ik best 25 euro erbij zet. Ik ben niet van Nederland dus kende het systeem van blauwnet en NS net niet goed. Ik heb bij ingang van station Zwolle ingecheckt. Daarna trein genomen naar Steenwijk en hierna uitgecheckt in Steenwijk en bus genomen naar Giethoorn. Mijn heen een terugreis met bus was 2.74 +2.72 euro. Dan kwam ik terug in Steenwijk en mijm saldo van 35 euro was leeg. Dit verbaasde me. Ik heb dan 20 euro gezet. De conducteur zei je hebt waarschijnlijk bij blauwnet ingecheckt wat niet nodig was. Zij moeten u 11 euro terug. Hij zei je moet in Zwolle uitchecken bij blauwmet aan perron en NS bij uitgang. Nu heb ik nog eens 10,90 kwijt aam blauwnet en 8.10 aan NS. Er is dus een groot fout. Kan iemand me verder helpen? Dank!
icon

Beste antwoord door Denice NS 17 september 2018, 09:17

Hi NDr. Welkom bij de Community.

Vervelend dat er teveel saldo van je kaart is geschreven 😞. Ik begrijp dat dit bedrag is afgeschreven door Blauwnet? In dat geval wil ik je adviseren via deze website je geld terug te vragen of door contact op te nemen met Blauwnet. Indien er toch door NS ook teveel saldo is afgeschreven kan je het beste contact opnemen met onze Klantenservice. Dit gaat het makkelijkste via Facebook, Twitter of Chat.
Bekijk origineel

3 reacties

Hi NDr. Welkom bij de Community.

Vervelend dat er teveel saldo van je kaart is geschreven 😞. Ik begrijp dat dit bedrag is afgeschreven door Blauwnet? In dat geval wil ik je adviseren via deze website je geld terug te vragen of door contact op te nemen met Blauwnet. Indien er toch door NS ook teveel saldo is afgeschreven kan je het beste contact opnemen met onze Klantenservice. Dit gaat het makkelijkste via Facebook, Twitter of Chat.
Ik heb vanmiddag ingecheckt bij het een geel net terwijl ik moest reizen met het blauwe net. Ik kan mijn geld niet terug vragen omdat ik met een studenten OV reis. Nu kan ik op de site niet goed vinden hoe ik dit nu moet gaan oplossen..
Dag Indyvandenberg1 en welkom op onze Community!

Wat vervelend om te lezen dat je verkeerd hebt ingecheckt! De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Reageer