beantwoord

Verkeerd uitgecheckt

• 20 april 2015
  • 3 reacties
  • 726 Bekeken

Hoi!

Ik heb een paar weken geleden per ongeluk verkeerd uitgecheckt. Ingecheckt bij de metrostation 'Wibautstraat', vervolgens uitgecheckt in Amsterdam Amstel bij een trein poort in plaats van een metro poort. Nu is er 20 euro van mijn saldo afgeschreven.

Wat kan ik het beste doen?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Thijs NS 20 april 2015, 19:53

Kun je mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens, kaartnummer en IBAN? Dan probeer ik het voor je weer in orde te maken. Je kunt mij een privébericht sturen door op mijn gebruikersnaam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Bekijk origineel

3 reacties

Kun je mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens, kaartnummer en IBAN? Dan probeer ik het voor je weer in orde te maken. Je kunt mij een privébericht sturen door op mijn gebruikersnaam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Hoi!

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Vorige week zondag rees ik met mijn vriend van Parijs naar Utrecht. De Thalys reed maar tot Rotterdam centraal dus daar was onze overstap richting Utrecht. Mijn vriend (Belg) heeft nog niet vaak met de NS gereisd en al helemaal niet met de OV-chipkaart. Ik had een OV-chipkaart voor hem gekocht, waarna ik hem voor ons beide liet inchecken, terwijl ik op de bagage lette. Hij heeft de OV-chipkaart toen voor het poortje om uit te checken gehouden, waardoor hij werd uitgecheckt en er 20 euro van zijn kaart af ging. Dit uitchecken kon toen niet ongedaan gemaakt worden, en zijn saldo moest worden opgeladen voordat hij weer in kon checken en we naar Utrecht konden reizen.

Wat kan ik nu het beste doen om deze 20 euro terug te krijgen? Ik hoor het graag!
Welkom op het forum Cilia! Als het om een anonieme OV-chipkaart gaat, dan mag je mij een privébericht sturen met daarin je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum, kaartnummer, reisdatum, afgelegde traject en je IBAN + tenaamstelling. Ik kan je dan verder helpen met restitutie. Als je op mijn gebruikersnaam 'Inge NS' klikt, dan kom je op mijn profiel terecht waar je mij via de blauwe knop 'Stuur bericht' een privébericht kunt sturen.

Reageer