Ik heb een ov chipkaart voor mijn kleindochter gekocht met een kidsvrij abonnement met erop.
Bedankt nog voor de snelle service.
Maar nu is haar achternaam niet goed.
In haar achternaam zit een é, maar jullie computer heeft er Ä en een copyright teken van gemaakt. (Het copyright teken heb ik niet eens op mijn toetsenbord, dus die kan ik nooit ingetypt hebben)
Deze kaart wil ik op haar vierde verjaardag geven, zodat ze ook kan reizen.
Maar zo wil ik haar kaart niet geven.
Wat moet ik nu doen?
Vriendelijke groetjes Anna
Beste antwoord door Chiel NS
Goedemorgen!
Ik snap dat je een OV-chipkaart niet aan iemand wil geven als de naam niet klopt, sneu dat hij zo geprint is. Ik zie dat er aangeraden is om contact op te nemen met de klantenservice van OV-chipkaart, én met die van ons. Ik wil je aanraden om eerst contact met de klantenservice van de OV-chipkaart op te nemen, zoals Ruud01 al aan gaf. Onze klantenservice kan geen nieuwe kaart voor je opsturen.
Mocht de klantenservice van de OV-chipkaart aangeven dat ze de naam zo aangeleverd hebben gekregen en de kosten toch in rekening willen brengen, zou je mij dan even een privébericht willen sturen door op mijn naam te klikken? Ontvang ik graag de volgende gegevens:
- Voorletters en achternaam van de besteller
- Postcode en huisnummer van de besteller
- Geboortedatum van de besteller
- OV-chipkaartnummer
- De juiste spelling van de naam die op de kaart moet staan
Bekijk origineel
Ik snap dat je een OV-chipkaart niet aan iemand wil geven als de naam niet klopt, sneu dat hij zo geprint is. Ik zie dat er aangeraden is om contact op te nemen met de klantenservice van OV-chipkaart, én met die van ons. Ik wil je aanraden om eerst contact met de klantenservice van de OV-chipkaart op te nemen, zoals Ruud01 al aan gaf. Onze klantenservice kan geen nieuwe kaart voor je opsturen.
Mocht de klantenservice van de OV-chipkaart aangeven dat ze de naam zo aangeleverd hebben gekregen en de kosten toch in rekening willen brengen, zou je mij dan even een privébericht willen sturen door op mijn naam te klikken? Ontvang ik graag de volgende gegevens:
- Voorletters en achternaam van de besteller
- Postcode en huisnummer van de besteller
- Geboortedatum van de besteller
- OV-chipkaartnummer
- De juiste spelling van de naam die op de kaart moet staan