beantwoord

Verkeerde check-in

  • 29 december 2015
  • 1 reactie
  • 214 Bekeken

Ik heb per ongeluk bij NS ingecheckt, terwijl ik met Arriva heb gereisd. Op eindstation waren geen ns-paaltjes noch personeel. Hoe kan ik mijn instaptarief terugkrijgen? Op het eindstation heb ik bij arriva ingecheckt (wat dus uitchecken had moeten zijn) en direct weer uitgecheckt. Ik had gehoopt dat 'het systeem' daarmee zou begrijpen dat de NS-in-check niet klopte. Wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Tochjo 29 december 2015, 11:43

U kunt het instaptarief van NS terugkrijgen via de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Weet u zeker dat het uitchecken bij Arriva gelukt is? Zo niet, dan hebt u aan Arriva te veel betaald als het instaptarief hoger is dan de ritprijs. U kunt dan contact opnemen met de klantenservice van Arriva om dat recht te zetten.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
U kunt het instaptarief van NS terugkrijgen via de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Weet u zeker dat het uitchecken bij Arriva gelukt is? Zo niet, dan hebt u aan Arriva te veel betaald als het instaptarief hoger is dan de ritprijs. U kunt dan contact opnemen met de klantenservice van Arriva om dat recht te zetten.

Reageer