Ik weet zeker dat ik 2 verschillende foto's heb geupload en dat ik bij de gegevens van de kaarthouder de juiste gegevens van de kinderen heb ingevuld (en zeker niet mijn naam). Ik heb mijn naam later moeten invullen als ouder omdat de kinderen minderjarig zijn. Ik heb geen bevestigingsmail gehad met welke gegevens er zijn ingevuld, dus ik heb dat niet op papier.
Ik heb met de NS gebeld en die sturen me door naar de OVchipkaart. Nu moet ik 11 euro per kaart gaan betalen om de gegevens te laten wijzigen.Nu wilde ik weten welke gegevens ik precies heb ingevuld, maar dat kunnen ze bij de OV chipkaart niet zien omdat ik het via de NS site heb aangevraagd. Wellicht gaat het mis met het sturen van de gegevens van de NS site naar OV chipkaart?
Ik heb al een Mijn NS account waarbij de kidsvrij passen gekoppeld zijn (dat gaat overigens automatisch omdat ik mijn gegevens als ouder ook moet invullen. Die waren blijkbaar wel juist) Nu moet ik ook weer een account aanmaken op de OV chip website zeiden ze aan de telefoon...?!?
Graag zou ik willen weten wat er mis is gegaan met mijn aanvraag. En 2 nieuwe kaarten voor mijn tweelingdochters... ;-)
(De aanvraag van onze oudste dochter (10 jr) voor een Kids Vrij en een OV chipkaart die ik een week eerder gedaan had is overigens wel goed gegaan...)
Beste antwoord door Stijn NS
Bekijk origineel