beantwoord

verkeerde incheck waardoor duurdere reis

  • 13 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 96 Bekeken

ik heb afgelopen zondag gereisd van Leeuwarden naar Groningen. Keurig ingecheckt maar de conducteur liet weten dat ik dit bij de ns hebgedaan en het moest bij arriva. Hierdoor is de reis duurder uitgevallen. Er rijden immers geen treinen van ns op dat traject. Kan ik dit gecompenseerd krijgen?
icon

Beste antwoord door AbbeyRoad 13 augustus 2019, 11:22

Dat is erg vervelend, je reis is nu berekend via Meppel per NS.
Op deze klant-helpt-klant Community kunnen we je slechts het advies geven de NS Klantenservice te benaderen.
Je kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn ze 24/7 bereikbaar.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Dat is erg vervelend, je reis is nu berekend via Meppel per NS.
Op deze klant-helpt-klant Community kunnen we je slechts het advies geven de NS Klantenservice te benaderen.
Je kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn ze 24/7 bereikbaar.

Reageer