beantwoord

Verkeerde kaart gebruikt om uit te checken: 20,- euro

• 21 september 2015
  • 6 reacties
  • 170 Bekeken

Beste medewerker,
Bij het uitchecken afgelopen donderdag heb ik in plaats van mijn OV jaartraject kaart (reizen is dus eigenlijk gratis voor me doordeweeks op dat traject) mijn saldo kaart gebruikt. Dit kost me 20 euro (ik dacht overigens altijd dat dit max 10 kon zijn).

Mijn saldo was toen verlaagd van 17 nog wat naar -2 nog wat.

Graag zou ik horen hoe ik dit bedrag terug kan krijgen.

Bvd.

MVG Edgar
icon

Beste antwoord door inkie 21 september 2015, 08:22

U kan contact opnemen met de klantenservice op nr 0307515155, 24/7 open. Hou allebei de kaarten en uw bankrekeningnummer bij de hand en zij kunnen dan het teveel betaalde bedrag op uw bankrekening storten.
Als u op uw saldo kaart geen abonnement heeft staan, geld er een in/uitcheck tarief van 20 euro.
gr Inkie
Bekijk origineel

6 reacties

U kan contact opnemen met de klantenservice op nr 0307515155, 24/7 open. Hou allebei de kaarten en uw bankrekeningnummer bij de hand en zij kunnen dan het teveel betaalde bedrag op uw bankrekening storten.
Als u op uw saldo kaart geen abonnement heeft staan, geld er een in/uitcheck tarief van 20 euro.
gr Inkie
Bedankt voor je reactie. Vorige keer heb ik een soortgelijk probleem gewoon via dit forum opgelost. Is er een moderator die dit met me kan afhandelen?

Bvd.
Reputatie 1
Badge
Beste Edgar1, als je telefonisch contact opneemt met de klantenservice kunnen we je meteen helpen. Vandaar dat we dat tegenwoordig eerst adviseren. Ik kan je natuurlijk ook helpen! Stuur mij een privébericht met je persoonlijke gegevens (naam, postcode, huisnummer en geboortedatum) en je chipkaartnummer, dan kijk ik het voor je na.
Beste medewerkers, graag zou ik nog een reactie ontvangen per PB, heb nooit meer iets van Charon gehoord.

alvast bedankt.
Hallo Edgar1,

Als het goed is heb je inmiddels bericht van Charon gehad.
Reputatie 1
Badge
En Edgar ook weer terug, om dit topic maar even af te ronden. Er is inmiddels voor compensatie gezorgd.

Reageer