beantwoord

Verkeerde kaart uitgecheckt

  • 23 januari 2017
  • 2 reacties
  • 90 Bekeken

Hoi,

Ik heb mij vorige week met de verkeerde kaart uitgecheckt. Ik heb een NS-Business card waarmee ik reis voor mijn werk. Met die kaart heb ik ingecheckt en vervolgens heb ik per ongeluk met mijn privékaart uitgecheckt waardoor ik nu op een boete heb gekregen.

Kan ik dit oplossen, zo ja hoe?
icon

Beste antwoord door Wouter NS 23 januari 2017, 15:30

Hallo NJS en welkom op het Serviceforum,

Vervelend dat het even misging met het uitchecken. Je kunt hiervoor het beste contact met ons opnemen. Dan lossen we het gelijk voor je op:

Voor je NS-Businesscard kun je bellen met 030-3001111.
Voor het herstellen van je fout op je privékaart kun je met ons chatten, tweeten, Facebooken of bellen via 030-7515155.
Bekijk origineel

2 reacties

Dat kan de klantenservice voor u oplossen. Wel vermoed ik dat u zowel de zakelijke klantenservice moet hebben als de algemene, maar dat kan men u meteen doorgeven. Snelst is bellen op 030-7515155.
Hallo NJS en welkom op het Serviceforum,

Vervelend dat het even misging met het uitchecken. Je kunt hiervoor het beste contact met ons opnemen. Dan lossen we het gelijk voor je op:

Voor je NS-Businesscard kun je bellen met 030-3001111.
Voor het herstellen van je fout op je privékaart kun je met ons chatten, tweeten, Facebooken of bellen via 030-7515155.

Reageer