beantwoord

Verkeerde OV-chipcard ingecheckt

• 29 maart 2015
  • 5 reacties
  • 409 Bekeken

Goedenavond,

ik heb voor mijn werk een NS businesscard en een persoonlijke OV chipcard. Ik heb onlangs per ongeluk met mijn persoonlijke OV chipcard ingecheckt. Ik ben hier pas een aantal weken later achter gekomen en zie in het transactieoverzicht dat er toen 20 euro is afgeschreven.

Kan ik dit bedrag nog terugkrijgen en zo ja, wat moet ik hiervoor doen?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Janou NS 30 maart 2015, 09:05

Goedenavond,

ik heb voor mijn werk een NS businesscard en een persoonlijke OV chipcard. Ik heb onlangs per ongeluk met mijn persoonlijke OV chipcard ingecheckt. Ik ben hier pas een aantal weken later achter gekomen en zie in het transactieoverzicht dat er toen 20 euro is afgeschreven.

Alvast bedankt!

Hallo Jessica.leich! Welkom op het NS Forum. Ik kan dit voor je uitzoeken. Zou jij mij een privébericht willen sturen met je persoonlijke gegevens en de Ov-chipkaartnummers? Help ik je daar graag verder. Je kan mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens "stuur bericht". Ik heb je topic verplaatst naar "Ov-chipkaart".
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U kunt hiervoor het beste contact opnemen met de Klantenservice: 030 751 51 55. Het is geen duur betaalnummer. Mogelijk pakt een moderator het hier morgen op.
Goedenavond,

Alvast bedankt!

Hallo Jessica.leich! Welkom op het NS Forum. Ik kan dit voor je uitzoeken. Zou jij mij een privébericht willen sturen met je persoonlijke gegevens en de Ov-chipkaartnummers? Help ik je daar graag verder. Je kan mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens "stuur bericht". Ik heb je topic verplaatst naar "Ov-chipkaart".
Hoi Janou NS,

Ik heb precies hetzelfde probleem als Jessica; ongeveer 3 weken geleden heb ik per ongeluk met mijn persoonlijke ov-chipkaart ingecheckt in plaats van de traject-vrij ov-chipkaart voor een van en naar het werk route. Kun je misschien mij helpen om dit bedrag terug te krijgen?

Alvast bedankt,
Nikos
Reputatie 7
Badge +4
U kunt ook zelf Klantenservice even bellen en uw geval voorleggen. Ze zijn er 24/7, lokaal tarief. 030 7515155. Ze kunnen zien op welke tijden u heeft ingecheckt. Hou de kaarten en uw bankrekeningnummer bij de hand.
Moderatoren zijn er niet altijd.
Beste nickmitil,

Ik raad je inderdaad aan even te bellen met onze klantenservice. Een collega kan dit dan snel voor je rechtzetten.

Reageer