beantwoord

Verkeerde OV-Chipkaart gebruikt

  • 11 januari 2019
  • 1 reactie
  • 114 Bekeken

Beste NS,

Ik heb zowel een NS-Business kaart als m'n eigen OV-Chipkaart. Echter heb ik op 09-01 per ongeluk uitgecheckt met mijn persoonlijke kaart in Deventer (ipv de Business kaart). Hierdoor is er €10,- afgegaan en ik ben op zoek naar een manier om dit te herstellen.

Eveneens heb ik op 02-01 uitgecheckt met mijn eigen OV-Chipkaart in Deventer, alleen zie ik nu dat ik blijkbaar niet heb ingecheckt in Zutphen. Hierdoor heb ik die reis niet betaald, maar is er ook €10,- afgeschreven. Hoe dit te fixen?

Ik hoor graag.
Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Thom 11 januari 2019, 09:42

Er zijn diverse kanalen voor bij Klantenservice.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Er zijn diverse kanalen voor bij Klantenservice.

Reageer