beantwoord

Verkeerde reisproduct op persoonlijke OV-kaart gezet

• 4 augustus 2014
  • 4 reacties
  • 525 Bekeken

Ik heb het verkeerde reisproduct (railrunner) op mijn persoonlijke ov-chipkaart gezet. Is het mogelijk hiervan het geld terug te ontvangen?
icon

Beste antwoord door Pe_pe 4 augustus 2014, 14:40

Verkeerd aangeschafte reisproducten kan men binnen 30 minuten retourneren bij een loket, mits het reisproduct ongebruikt is.
Bekijk origineel

4 reacties

Verkeerd aangeschafte reisproducten kan men binnen 30 minuten retourneren bij een loket, mits het reisproduct ongebruikt is.
Als je echt het product op een persoonlijke Ov-chipkaart hebt geladen, dan kun je deze niet retourneren bij een loket. Een railrunner op een eenmalige Ov-chipkaart kun je wel retourneren. Zou je een privebericht kunnen sturen als het eerste het geval is? Dan ga ik het bedrag retourneren als het product niet gebruikt is.

P.S. Ik heb je vraag verplaatst 'Ov-chipkaart'.
Dat kunnen ze dus weer niet regelen bij een loket? - Het zou er een stuk eenvoudiger op worden als alle eerstelijns klantenservicemedewerkers (balie, telefoon, twitter, forum, etc.) bij alle dochterbedrijven van NS (NSR, NS international, OV fiets, TLS, etc. ) gewoon dezelfde bevoegdheden zouden krijgen.
Klopt, dit kan wel telefonisch/schriftelijk, maar niet bij het loket. Het is geen probleem om ons hierover een bericht te sturen, als dit is voorgekomen.

Reageer