beantwoord

verkeerde rekening nummer overgemaakt

• 16 maart 2021
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

Ik moest een factuur betalen en heb de bijbehorende rekening overgenomen. Dit is: NL14 ABNA 0576 8506 75. met vermelding; 403828955 14,33 

maar vandaag kreeg ik een mail waarin een ander rekeningnummer in stond en een herinnering dat ik alsnog moet betalen. Ik hoop dat dit kan worden opgelost en dat ik niet dubbel hoeft te betalen. 

icon

Beste antwoord door Denice NS 16 maart 2021, 12:34

Hoi Aylin. Welkom bij de Community.

NL14ABNA0576850675 is onze rekening wat betreft de contracten van NS Flex. Als je een NS Flex contract hebt en je hebt daar een betaling naar overgemaakt onder vermelding van je factuur- of klantnummer, dan is dat in orde. Om na te gaan of je betaling is verwerkt kan je het beste contact opnemen met onze Klantenservice. De verwerking van een betaling duurt gemiddeld 2 tot 3 werkdagen.

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Aylin. Welkom bij de Community.

NL14ABNA0576850675 is onze rekening wat betreft de contracten van NS Flex. Als je een NS Flex contract hebt en je hebt daar een betaling naar overgemaakt onder vermelding van je factuur- of klantnummer, dan is dat in orde. Om na te gaan of je betaling is verwerkt kan je het beste contact opnemen met onze Klantenservice. De verwerking van een betaling duurt gemiddeld 2 tot 3 werkdagen.

Badge +3

Het nummer op de herinnering zal van bureau nabetalingen zijn.

Als die € 14,33 met NS Flex te maken heeft en je het factuur/referentienummer vermeld hebt dan zal het waarschijnlijk goed zijn, en hebben de betaling en de herinnering elkaar gekruist.

Als je al eerder een brief gekregen had (met acceptgiro) dan was het handiger geweest om het 16-cijferige betalingskenmerk daarvan te gebruiken.

Reageer