beantwoord

Verlengen OV kaart hoelang duurt dat?

• 9 maart 2018
  • 3 reacties
  • 356 Bekeken

• Intercity
  • 6 reacties
Op 11 januari jl heb ik, op verzoek van de NS, een nieuwe pasfoto ge-upload voor de verlenging van mijn OV kaart. Deze verloopt 28 maart as.
Sinds dien heb ik niets meer gehoord.
Komt mijn nieuwe kaart wel op tijd?
icon

Beste antwoord door Denice NS 9 maart 2018, 16:42

Bij MWB is er helaas iets misgegaan bij het verwerken van de pasfoto. De snelste oplossing is daarom om zelf via www.ov-chipkaart.nl/verlopenkaart een nieuwe kaart aan te vragen. De aanschafkosten heb ik vergoed.

Voor de meelezers:
Het is raadzaam om, wanneer je de nieuwe kaart 2 weken voor de verloopdatum van je huidige kaart nog niet hebt ontvangen, contact met ons op te nemen. Dit gaat het snelste via Facebook, Twitter, Live Chat of telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief). Stuur niet zomaar een bericht naar een moderator. Wij zijn namelijk niet altijd aanwezig op het forum.
Bekijk origineel

3 reacties

Ik heb het vermoeden dat er wat is misgegaan. De kaartvernieuwingsprocedure start zo'n 8 weken voor het verlopen van de huidige kaart. Over het algemeen heeft men zo'n 4 tot 6 weken voor het verlopen van de oude kaart al een nieuwe kaart in huis. Dit is overigens alleen van toepassing als je een NS abonnement hebt. Kaarten zonder abonnement worden hoe dan ook niet door ons vernieuwd.

Om in te gaan op jouw persoonlijke situatie ontvang ik via een privébericht graag je NAW-gegevens, geboortedatum en OV-chipkaartnummer. Een privébericht kan je sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Bij MWB is er helaas iets misgegaan bij het verwerken van de pasfoto. De snelste oplossing is daarom om zelf via www.ov-chipkaart.nl/verlopenkaart een nieuwe kaart aan te vragen. De aanschafkosten heb ik vergoed.

Voor de meelezers:
Het is raadzaam om, wanneer je de nieuwe kaart 2 weken voor de verloopdatum van je huidige kaart nog niet hebt ontvangen, contact met ons op te nemen. Dit gaat het snelste via Facebook, Twitter, Live Chat of telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief). Stuur niet zomaar een bericht naar een moderator. Wij zijn namelijk niet altijd aanwezig op het forum.
Pluim voor Denice,
Ze heeft mij heel snel, goed en vooral heel vriendelijk geholpen!
Dank je wel Denice.

MWB

Reageer