Een maand of 2 geleden kreeg ik via de mail het verzoek een nieuwe foto te uploaden voor mijn abonnement. Dit ben ik vergeten. Nu is mijn abonnement wel verlengd, maar kan ik het niet gebruiken, omdat de nieuwe foto er niet zit. Krijg ik nu een nieuwe OV kaart toegestuurd?
Waar moet ik zijn om mijn ov kaart met abonnement weer te kunnen gebruiken?
Beste antwoord door Stijn NS
Excuses voor de late reactie, Jacomien LS, ik denk dat er iets is misgegaan met het reageren van een mede-Moderator vorige week.
Als ik het goed begrijp heb je de deadline gemist voor het leveren van een nieuwe pasfoto bij ons proces tot een automatische kaartvernieuwing. Helaas hebben wij niet de mogelijkheid om dit proces handmatig opnieuw te starten. Je zult in dit geval zelf een kaartvernieuwing moeten aanvragen bij de OV-Chipkaart. Dit gaat het eenvoudigst, goedkoopst en snelst via deze pagina.
Voor eventuele extra gemaakte kosten doordat je nu jouw abonnement niet hebt kunnen gebruiken, kun je contact op nemen met onze Klantenservice.
Bekijk origineel
Als ik het goed begrijp heb je de deadline gemist voor het leveren van een nieuwe pasfoto bij ons proces tot een automatische kaartvernieuwing. Helaas hebben wij niet de mogelijkheid om dit proces handmatig opnieuw te starten. Je zult in dit geval zelf een kaartvernieuwing moeten aanvragen bij de OV-Chipkaart. Dit gaat het eenvoudigst, goedkoopst en snelst via deze pagina.
Voor eventuele extra gemaakte kosten doordat je nu jouw abonnement niet hebt kunnen gebruiken, kun je contact op nemen met onze Klantenservice.