beantwoord

Verlopen ov

• 24 februari 2019
  • 7 reacties
  • 136 Bekeken

Ov verloopt 13 maart. Nog geen bericht van NS gekregen. Wil foto vervangen. Al 3x chat geprobeerd. Helaas geen reactie. Staat bij reactie binnen 15 min. Dit is een grapje zeker
icon

Beste antwoord door Miriam NS 25 februari 2019, 13:54

Dat is vreemd Carolientje. Normaal krijg je automatisch een nieuwe kaart.
Heb je het verzoek om een pasfoto te sturen een tijd geleden ontvangen? Wanneer wij geen pasfoto ontvangen dan gaat het proces over naar de klantenservice OV-Chipkaart.
Ik raad je aan om voor de zekerheid even contact op te nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen dan aan de hand van je gegevens nagaan wat er precies mis gaat. Je kunt ons telefonisch bereiken via 030 - 751 51 55, maar ook via Facebook, Twitter of onze Live Chat.
Bekijk origineel

7 reacties

Je kunt deze €7,50 terugkrijgen hoor. Als je nadat je de kaart hebt ontvangen opnieuw even contact opneemt met onze Klantenservice dan kan dit bedrag worden teruggestort.
Reputatie 7
Badge +4
Als u een NS-abonnement heeft, kunt u daar de 7,50 terug vragen.
Heb gebeld. Is aangevraagd via de OV klantenservice. Wel raar dat ik met een abonnement voor de OV nu €7.50 moet betalen.
Live chat werkt niet. Heb al 3x 2 1/2 gewacht. Ga wel bellen
Dat is vreemd Carolientje. Normaal krijg je automatisch een nieuwe kaart.
Heb je het verzoek om een pasfoto te sturen een tijd geleden ontvangen? Wanneer wij geen pasfoto ontvangen dan gaat het proces over naar de klantenservice OV-Chipkaart.
Ik raad je aan om voor de zekerheid even contact op te nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen dan aan de hand van je gegevens nagaan wat er precies mis gaat. Je kunt ons telefonisch bereiken via 030 - 751 51 55, maar ook via Facebook, Twitter of onze Live Chat.
Nee nog niks gehoord. Heb een daluren abb
Hallo Carolientje, welkom op onze Community!

Vervelend dat je nog geen bericht van ons hebt ontvangen. Als ik het goed begrijp staat er ook een NS abonnement op deze kaart?
Het was gister erg druk op Chat en dan duurt een reactie helaas wat langer. Is er inmiddels een oplossing geboden of kan ik je hier nog bij helpen?

Reageer