Onlangs heb ik een mail ontvangen over een nieuwe pasfoto voor mijn verlopen OV, ik heb een bevestiging e-mail gekregen waarin stond dat elke weken voor het verloop van mijn OV chipkaart ik een nieuwe zou ontvangen. 1 Augustus is mijn OV verlopen en morgen moet ik weer met het OV reizen. Hoe pak ik dit aan?
Neem even contact op met de klantenservice via Twitter (@NS_online), via telefoon (030-7515155) of via de chat op ns.nl/klantenservice
Welkom bij de NS Community!
Dat is vreemd, want als er geen kaartvernieuwing in gang is gezet door NS zou je een week of 6 voor de einddatum een bericht van OV-chipkaart gekregen moeten hebben.
Al kan ik me voorstellen dat veel mensen dat zullen negeren ‘want er is vanuit NS al een nieuwe kaart onderweg’. Niet dus…
Je bent helaas niet de enige, zie o.a.
Welkom bij de NS Community!
Dat is vreemd, want als er geen kaartvernieuwing in gang is gezet door NS zou je een week of 6 voor de einddatum een bericht van OV-chipkaart gekregen moeten hebben.
Mogelijk krijg je die mai van OV-chipkaart niet als je daar geen account hebt waar de kaart is toegevoegd.
De laatste weken zijn er wel weer opvallend wat klachten hier over verlopen kaarten waarvoor de kaarthouder of geen verzoek heeft ontvangen om een foto op te sturen of wel dat verzoek en foto opgestuurd maar daarna geen kaart ontvangen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.