beantwoord

verlopen ov chipkaart met 'oud' daluren abbo

• 14 augustus 2016
  • 1 reactie
  • 129 Bekeken

Mijn ns ov chipkaart was geldig tot 02-8-2016 met daarop een abonnement van daluren oud 40% korting.

Alleen ik kom er niet uit op de website hoe ik dit het beste kan doen met een nieuwe kaart aanvragen. Kunt u mij wellicht even op weg helpen, of een stap voor stap handleiding. Is de kaart gratis voor abonnement houders, of kost het altijd 7,50? Hoe kan het oude daluren 40% op de nieuwe kaart gezet worden? Kortom ik snap het even niet meer. Begreep wel als het abbo deze maand verlengd werd met een ongeldige kaart het stopgezet zou worden. Maar juist deze oude versie heb ik nodig om te reizen ivm de tijden in de avond

Inderdaad ook mijn schuld dat ik zo laat reageerde, dacht nml dat de datum die ik te zien kreeg van het daluren abbo was, wat verlengd moest worden; totdat een vriendin mij er op attendeerde.
icon

Beste antwoord door Neen 14 augustus 2016, 19:38

Hebt u in het afgelopen jaar een e-mail gekregen van NS met de vraag of ze uw foto mogen blijven gebruiken? Als dat het geval is en u dat hebt bevestigd had NS een nieuwe kaart voor u moeten aanvragen.
U kunt zelf een nieuwe ov-chipkaart, met daarop uw huidige abonnement, aanvragen middels deze link voor het vernieuwen van een verlopen ov-chipkaart.
In principe zult u de kosten hiervan terug moeten krijgen van NS, de enige uitzondering is als u de eerder genoemde mail over het gebruik van de foto hebt gehad en die niet hebt bevestigd.
Bekijk origineel

1 reactie

Hebt u in het afgelopen jaar een e-mail gekregen van NS met de vraag of ze uw foto mogen blijven gebruiken? Als dat het geval is en u dat hebt bevestigd had NS een nieuwe kaart voor u moeten aanvragen.
U kunt zelf een nieuwe ov-chipkaart, met daarop uw huidige abonnement, aanvragen middels deze link voor het vernieuwen van een verlopen ov-chipkaart.
In principe zult u de kosten hiervan terug moeten krijgen van NS, de enige uitzondering is als u de eerder genoemde mail over het gebruik van de foto hebt gehad en die niet hebt bevestigd.

Reageer