beantwoord

Verlopen Voordeelurenkaart

  • 22 augustus 2015
  • 2 reacties
  • 488 Bekeken

Mijn abonnement/voordeelurenkaart is vorige week verlopen , heb geen bericht hierover ontvangen of nieuwe kaart ontvangen...wat te doen? En mag ik nu wel met korting reizen
icon

Beste antwoord door Tochjo 22 augustus 2015, 13:14

U bedoelt waarschijnlijk dat de OV-chipkaart waarop het abonnement staat, verlopen is. U moet uw kaart dan "vernieuwen", zoals dat heet. Dat gaat via deze pagina. Uw abonnement wordt overgezet. Resterend saldo ontvangt u binnen 30 dagen op uw bankrekening. Omdat er een abonnement van NS op uw kaart staat, kunt u achteraf de kosten van 7,50 euro voor een nieuwe kaart terugvragen bij de klantenservice van NS.

Momenteel kunt u geen gebruikmaken van uw abonnement. Kaartjes met korting zijn immers niet meer te koop: u moet inchecken om korting te krijgen op de ritprijs en dat kunt u nu niet. Ik kan niet garanderen dat NS u hierin tegemoet komt als u komende week nog wilt reizen. Daarover zou u contact moeten opnemen met de klantenservice.

Contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (zie de link Live chat op www.ns.nl/contact), te e-mailen (zeg e-mail tegen Eva en volg de instructies) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

U had overigens wel bericht moeten ontvangen van NS of van de klantenservice OV-chipkaart over het verlopen van uw kaart. Ik zou dit zeker aandragen in uw gesprek met de klantenservice.
Bekijk origineel

2 reacties

Officieel mag je natuurlijk niet met een verlopen kaart reizen. Ik zou een vervangende kaart aanvragen bij ov-chipkaart.nl.
Badge +3
U bedoelt waarschijnlijk dat de OV-chipkaart waarop het abonnement staat, verlopen is. U moet uw kaart dan "vernieuwen", zoals dat heet. Dat gaat via deze pagina. Uw abonnement wordt overgezet. Resterend saldo ontvangt u binnen 30 dagen op uw bankrekening. Omdat er een abonnement van NS op uw kaart staat, kunt u achteraf de kosten van 7,50 euro voor een nieuwe kaart terugvragen bij de klantenservice van NS.

Momenteel kunt u geen gebruikmaken van uw abonnement. Kaartjes met korting zijn immers niet meer te koop: u moet inchecken om korting te krijgen op de ritprijs en dat kunt u nu niet. Ik kan niet garanderen dat NS u hierin tegemoet komt als u komende week nog wilt reizen. Daarover zou u contact moeten opnemen met de klantenservice.

Contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (zie de link Live chat op www.ns.nl/contact), te e-mailen (zeg e-mail tegen Eva en volg de instructies) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

U had overigens wel bericht moeten ontvangen van NS of van de klantenservice OV-chipkaart over het verlopen van uw kaart. Ik zou dit zeker aandragen in uw gesprek met de klantenservice.

Reageer