Skip to main content
beantwoord

verloren ov chiprard

  • January 22, 2022
  • 5 reacties
  • 113 Bekeken

Hello, Ik heb mijn ov chipkaart verloren en kan niet inloggen, weet niet meer mijn e-mail, gebruiksnaam ,.. hoe kan ik dan mijn nieuwe ov chipkaart aanvragen?

 

Beste antwoord door Tochjo

Neem telefonisch contact op met de klantenservice OV-chipkaart: 0900-0980.

5 reacties

Tochjo
Forum|alt.badge.img+4
  • Antwoord
  • January 22, 2022

Neem telefonisch contact op met de klantenservice OV-chipkaart: 0900-0980.


Maxime NS
  • Oud Moderator
  • January 22, 2022

Precies wat Tochjo zegt. Als je een NS abonnement hebt waarvan je de komende dagen graag gebruik zou willen maken dan kan je daarvoor ook even contact opnemen met onze klantenservice voor de mogelijkheden. 


  • Op het juiste spoor
  • March 13, 2025

Ik wil inloggen op mijn OV-chipkaart, maar krijg de mededeling "De ingevoerde kaart bevat een bestaand contract, log in om deze te wijzigen".


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • March 13, 2025

Ik wil inloggen op mijn OV-chipkaart, maar krijg de mededeling "De ingevoerde kaart bevat een bestaand contract, log in om deze te wijzigen".

Je kunt het beste daarover met www.ov-chipkaart.nl contact opnemen.


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • March 18, 2025

Je kunt het beste daarover met www.ov-chipkaart.nl contact opnemen.

Nee, je moet bij NS zijn, en inloggen in Mijn NS als de contracthouder (degene die het abonnement besteld heeft). Meestal speelt dit bij jongreren waar een volwassene de contracthouder is.

De melding is vaag, die moet luiden “log in als deze persoon om iets te wijzigen”.