Skip to main content

Hello, Ik heb mijn ov chipkaart verloren en kan niet inloggen, weet niet meer mijn e-mail, gebruiksnaam ,.. hoe kan ik dan mijn nieuwe ov chipkaart aanvragen?

 

Neem telefonisch contact op met de klantenservice OV-chipkaart: 0900-0980.


Precies wat Tochjo zegt. Als je een NS abonnement hebt waarvan je de komende dagen graag gebruik zou willen maken dan kan je daarvoor ook even contact opnemen met onze klantenservice voor de mogelijkheden. 


Ik wil inloggen op mijn OV-chipkaart, maar krijg de mededeling "De ingevoerde kaart bevat een bestaand contract, log in om deze te wijzigen".


Ik wil inloggen op mijn OV-chipkaart, maar krijg de mededeling "De ingevoerde kaart bevat een bestaand contract, log in om deze te wijzigen".

Je kunt het beste daarover met www.ov-chipkaart.nl contact opnemen.


Je kunt het beste daarover met www.ov-chipkaart.nl contact opnemen.

Nee, je moet bij NS zijn, en inloggen in Mijn NS als de contracthouder (degene die het abonnement besteld heeft). Meestal speelt dit bij jongreren waar een volwassene de contracthouder is.

De melding is vaag, die moet luiden “log in als deze persoon om iets te wijzigen”.


Reageer