beantwoord

Verloren van bijna verlopen persoonlijke ov-kaart met studenten dalurenkorting

• 18 december 2015
  • 3 reacties
  • 136 Bekeken

De titel geeft het al aan "Verloren van bijna verlopen persoonlijke ov-kaart met studenten dalurenkorting".

Er is echter nog iets, als ik dit op ov-chipkaart.nl probeer in te vullen, dan geeft het aan dat er geen geldig kaartnummer is ingevuld. Het kan zijn dat dit van een oude kaart is die kapot is gegaan. Dit weet ik niet. Is het mogelijk om mijn kaartnummer te krijgen en/of kan ik het op een andere manier snel oplossen?

met Vriendelijke groet,
Mart
icon

Beste antwoord door Sivan NS 18 december 2015, 16:21

Hoi Mart, en welkom op het Serviceforum.

Begrijp ik goed dat je jouw bijna verlopen kaart bent verloren?

Ik raad je aan even contact op te nemen met TLS (Klantenservice OV-chipkaart), via 0900-0980. Wij hebben geen gegevens over je kaart, aangezien de kaart van TLS is en je een product van DUO hebt.

Succes!
Bekijk origineel

3 reacties

Ik raad je aan even contact op te nemen met TLS (Klantenservice OV-chipkaart), via 0900-0980. Wij hebben geen gegevens over je kaart, aangezien de kaart van TLS is en je een product van DUO hebt.

Succes!
Dank Sivan, Ik ben daar heel snel en goed geholpen.

Succes!
Goed om te horen, Mart!

Reageer