beantwoord

Vernieuwde jaar abonnement OV-chipkaart nog niet ontvangen

  • 6 november 2019
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

Kreeg een email bericht dat mijn NS jaar abonnement ov-chipkaart zou verlopen op 6 november 2019 en dat die vernieuwd moest worden. Dit heb ik inmiddels gedaan op 14-10-2019 maar heb t/m vandaag mijn nieuwe ov-kaart niet ontvangen.

Heb wel in mijn gegevens opgemerkt dat er wel een nieuwe ov-kaart nummer is opgegeven.

Graag zou ik willen weten wanneer ik mijn nieuwe jaar abonnement ov-chipkaart in de brievenbus kan verwachten.

 

M.v.g.

John 

icon

Beste antwoord door Danny NS 6 november 2019, 13:29

Hoi jlieuwalen en welkom bij de NS Community!

 

Je kan jouw verzoek het beste bij onze klantenservice neerleggen. Zij kunnen dit voor je nakijken. 

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi jlieuwalen en welkom bij de NS Community!

 

Je kan jouw verzoek het beste bij onze klantenservice neerleggen. Zij kunnen dit voor je nakijken. 

Reageer