beantwoord

Vernieuwen OV-chipkaart

• 21 oktober 2015
  • 4 reacties
  • 647 Bekeken

Aangezien mijn kaart over een maand verloopt heb ik vandaag een nieuwe persoonlijke kaart aangevraagd. Echter kreeg ik geen melding of bericht wat er nu gebeurd met de reisproducten die op mijn kaart staan. Ik zie dat ik het saldo kan terugvragen via het formulier, maar ik heb ook reisproducten van de NS en Veolia op mijn kaart staan.

Hoe zet ik deze op mijn nieuwe kaart?
icon

Beste antwoord door Inge NS 21 oktober 2015, 11:30

Je hebt in dat geval inderdaad een 'losse' persoonlijke OV-chipkaart aangevraagd. De producten worden niet op deze kaart overgezet en wij kunnen dit helaas ook niet voor je regelen. Het is daarom aan te raden om alsnog via de verstrekte link je kaart te vernieuwen.
Bekijk origineel

4 reacties

Welkom op het forum GubbelsE!

Een (bijna) verlopen OV-chipkaart kan hier vernieuwd worden. Alle bestaande producten (m.u.v. het OV-fietsabonnement) worden dan overgezet op de nieuwe OV-chipkaart. Heb je via deze link een nieuwe kaart aangevraagd of op een andere wijze?

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-chipkaart. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Hallo Inge, ik heb dit niet ia die site gedaan maar gewoon los een nieuwe aangevraagd. https://www.ov-chipkaart.nl/aanvragen/persoonlijke-ovchipkaart.htm

Vandaar dat ik ook niet weet of het automatisch overgezet wordt of hoe ik het zelf moet overzetten. Zou je mij dit kunnen vertellen?
Nee het wordt dan niet automatisch overgezet en nee u kunt het ook niet zelf doen en nee NS wil dit ook niet doen.

M.a.w. u zult een vervangende kaart aan moeten vragen a 7,50 en de andere kaart is overbodig.

Als het goed is heeft u een brief van TLS dan wel NS gehad.
Je hebt in dat geval inderdaad een 'losse' persoonlijke OV-chipkaart aangevraagd. De producten worden niet op deze kaart overgezet en wij kunnen dit helaas ook niet voor je regelen. Het is daarom aan te raden om alsnog via de verstrekte link je kaart te vernieuwen.

Reageer