beantwoord

veropen persoonlijke ov cipkaart met dalurenkorting

  • 6 September 2023
  • 4 reacties
  • 65 Bekeken

Mijn NS OV-cipkaart met dalurenkorting is verlopen op 8 sept. 2023.

Heb geen bericht gehad!

 

icon

Beste antwoord door Tochjo 6 September 2023, 13:15

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

Normaal gesproken levert NS aan abonnementhouders vanzelf een nieuwe OV-chipkaart als de kaart verloopt. Soms gaat dit mis en dan moet u zelf uw kaart vernieuwen via www.ov-chipkaart.nl (klik onder Direct regelen op “(Bijna) verlopen kaart vernieuwen”). Dat kost 7,50 euro. NS vergoedt abonnementhouders de kosten van de vervangende kaart. Deze kunt u terugvragen bij de klantenservice via telefoon, chat, X (voorheen Twitter) of Facebook.

Als u gebruik wilt maken van uw abonnement in de periode tussen het vernieuwen en het ontvangen van de vervangende kaart, lees dan op deze pagina over tijdelijk reisrecht.

Goedemiddag FTiemeijer en welkom bij de NS Community.

Ten eerste heb ik je post aangepast. Hierin stonden persoonlijke gegevens, wat niet handig is op een openbaar forum. Verder klopt het wat Tochjo zegt. Je kan het beste even contact opnemen met mijn collega's van de NS Klantenservice. Zij helpen je graag bij het aanvragen van een nieuwe kaart.

Badge +3

Wat kan de klantenservice van NS dan bieden aan hulp bij het aanvragen van een vervangende kaart, anders dan de klant alsnog verwijzen naar de klantenservice OV-chipkaart?

Ik bedoelde vooral het terugvragen van de kosten, zoals jij ook al schreef. En mocht iemand nog vragen hebben over het verloop van het proces, dan kunnen we daarbij ook helpen. Maar het aanvragen zelf moet inderdaad via OV-chipkaart.

Reageer