beantwoord

Verschil in reishistorie

• 20 augustus 2015
  • 6 reacties
  • 150 Bekeken

Hallo NS!

Vandaag bekeek ik mijn reishistorie en zag ik dat ik op 31 mei vergeten was uit te checken.

Daarom maakte ik gelijk gebruik van de handige link om restitutie aan te vragen.
Nu ontving ik later de mail dat helaas mijn aanvraag niet goed kon worden gekeurd, omdat ik wel heb uit gecheckt.
Ik ging nog eens zoeken en zag dat wanneer ik specifiek naar die datum ga zoeken ik wel een uitcheckplaats heb met het juiste bedrag.

Maar zoek ik weer voor alleen mei komt er weer te staan dat er geen uitcheckplaats is en dat er 10 euro is afgeschreven.
Wat is nu de waarheid?

Groeten Renée
icon

Beste antwoord door Herman NS 21 augustus 2015, 12:39

Beste ReneevdB,

Welkom op het NS Serviceforum. Je kunt in dit geval met NS Klantenservice bellen. Als jij hen toestemming geeft om de reishistorie in te kijken kunnen ze zien of er wel of niet is uitgecheckt. Als er niet is uitgecheckt kan het restitutieverzoek direct in behandeling worden genomen. NS Klantenservice is bereikbaar op telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief).
Bekijk origineel

6 reacties

Niemand begrijpt de chaotisch administratie van vervoerbedrijf. Heb ook meer moet betalen dan prijs op website van ns vermeldt:@
Beste ReneevdB,

Welkom op het NS Serviceforum. Je kunt in dit geval met NS Klantenservice bellen. Als jij hen toestemming geeft om de reishistorie in te kijken kunnen ze zien of er wel of niet is uitgecheckt. Als er niet is uitgecheckt kan het restitutieverzoek direct in behandeling worden genomen. NS Klantenservice is bereikbaar op telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief).
Jep, dit gebeurt wel vaker, heb een hele lading voorbeelden waarbij er ineens een verder onzichtbare checkout bovenwater komt. Helaas, dat probleem is nog steeds niet verholpen.
Badge +3
Verschijnt de uitcheck wel als je transacties van juni opvraagt? Misschien heeft een programmeur zich vergist in de tijdzones?
Gebeurt wel rond de datumgrens maar nee, dat had ik ook al bedacht en is 't niet.
NS wilt klanten als melkkoe maken?? geen wonder zoveel millions winst gemaakt!! Is dat toegestaan door overheid??directeur van NS of gaat die naar ?? wiens portemonnee??

Reageer