beantwoord

verschil tussen reishistorie ov-chipkaart.nl en ns.nl

• 20 januari 2015
  • 1 reactie
  • 261 Bekeken

• Sprinter
  • 4 reacties
Beste NS,

Volgens ns.nl ben ik 31 oktober 's avonds vergeten uit te checken, maar volgens ov-chipkaart.nl (en mijn eigen administratie) heb ik wel uitgecheckt.

Zie de volgende screenshots:

Hoe kan dat?

Groeten,

Rik.
icon

Beste antwoord door Thijs2 20 januari 2015, 17:05

Ik neem aan dat MijnNS in dit geval niet goed is bijgewerkt. Uit de gegevens van OV-chipkaart.nl blijkt dat je wel bent uitgecheckt, en de ritprijs van €4,30 is betaald. Ik verwacht dat je saldo dan ook klopt. Ik kan het nog even voor je nakijken in mijn systeem. Als je dat wilt mag je mij wel een privébericht sturen met je NAW-gegevens en kaartnummer. Je kunt een privébericht sturen door op mijn gebruikersnaam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Bekijk origineel

1 reactie

Ik neem aan dat MijnNS in dit geval niet goed is bijgewerkt. Uit de gegevens van OV-chipkaart.nl blijkt dat je wel bent uitgecheckt, en de ritprijs van €4,30 is betaald. Ik verwacht dat je saldo dan ook klopt. Ik kan het nog even voor je nakijken in mijn systeem. Als je dat wilt mag je mij wel een privébericht sturen met je NAW-gegevens en kaartnummer. Je kunt een privébericht sturen door op mijn gebruikersnaam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.

Reageer