beantwoord

Vervangende ov-chipkaart niet ontvangen

  • 10 juli 2016
  • 2 reacties
  • 253 Bekeken

dank voor de snelle reactie betreffende 'verlopen OV' - getracht via 'hier' OV aan te vragen, maar in menu de opmerking dat kaart reeds is vernieuwd! Wat doe ik fout?
icon

Beste antwoord door Pe_pe 10 juli 2016, 15:52

Dan denk ik dat er een vervangende OV-chipkaart naar u is verstuurd, maar dat die nooit is aangekomen. U kunt daarover contact opnemen met de klantenservice van TLS.
Bekijk origineel

2 reacties

Dan denk ik dat er een vervangende OV-chipkaart naar u is verstuurd, maar dat die nooit is aangekomen. U kunt daarover contact opnemen met de klantenservice van TLS.
Pe_pe geeft het juiste antwoord. Je kunt inderdaad het beste even contact opnemen met de klantenservice van het bedrijf dat de ov-chipkaart maakt, TLS. Ik heb verder de titel van je topic aangepast zodat het beter vindbaar wordt.

Reageer