beantwoord

Vervangende ov-chipkaart verdwenen

  • 8 januari 2020
  • 3 reacties
  • 112 Bekeken

Mijn ov-chip pas verloopt op 27 januari. Afgelopen maand heb ik daar een vervangende pas voor ontvangen van NS. We zijn echter bezig met een verbouwing thuis en die pas kan ik nergens terugvinden. Vanmorgen contact gehad met servicedesk en die stuurden mij per mail een link naar ov-chipkaart.nl waar ik een vervangende pas kan aanvragen. 

Helaas werkt dit niet. Ik krijg volgende melding: Je kaart wordt vervangen. Vernieuwen is daarom niet mogelijk.

Hoe nu verder? Ik kan wel een nieuwe pas aanvragen, maar daar staat dan mijn abonnement niet op. Of kan ik die bij servicepoint op station over laten zetten?

icon

Beste antwoord door loklok8 8 januari 2020, 15:12

Heb je misschien al geprobeerd om de helpdesk van de OV-chipkaart te bellen op 0900-0980?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Heb je misschien al geprobeerd om de helpdesk van de OV-chipkaart te bellen op 0900-0980?

Goed idee, gelijk geprobeerd. Vervanging is geregeld. Bedankt voor de tip

Goedenavond Feanfan Forever, welkom op de NS Community. 

Fijn dat het mede dankzij de snelle reactie van loklok8 zo snel opgelost kon worden en je kaart alsnog vervangen kan worden! 

Reageer