beantwoord

vervanging ov chipkaart

  • 15 april 2020
  • 1 reactie
  • 100 Bekeken

In februari van jullie bericht ontvangen per e-mail dat mijn ov-chipkaart verloopt op 25 april 2020. Ik kon een nieuwe aanvragen en moest mijn pasfoto uploaden. Dit heb ik gedaan. Een bevestiging ontvangen op 22 februari 2020 van noreply.ns@ns.nl.  Ik zou enkele weken voor de einddatum de nieuwe kaart ontvangen per post.

 

Zojuist gebeld. Er is geen aanvraag bekend bij OV-chipkaart. Geen gegevens ontvangen van NS was het antwoord. Hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door MoDe 15 april 2020, 15:16

Je kunt met deze vraag het beste contact opnemen met NS klantenservice bij voorkeur via Twitter Facebook of chat. Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niet bij klantgegevens.

 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Je kunt met deze vraag het beste contact opnemen met NS klantenservice bij voorkeur via Twitter Facebook of chat. Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niet bij klantgegevens.

 

Reageer