Skip to main content
beantwoord

Vervanging OVchipkaart

  • April 10, 2024
  • 2 reacties
  • 90 Bekeken

Mijn OVchipkaart zou verlopen waarop mijn NS abonnement staat. Heb van jullie een mailtje gekregen dat ik het moet vervangen op de site van OVCHIPKAART. Dat heb ik netjes gedaan, moest €7,50 betalen. Hoe zit daarmee? Wanneer krijg ik dat vergoed?

Beste antwoord door Robert B

Welkom bij de NS Community!

Dat mailtje zal wel van OV-chipkaart komen. Die € 7,50 kan je terug krijgen via de NS Klantenservice (behalve als je Flex Basis hebt, dan is een nieuwe kaart niet gratis).

2 reacties

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • April 10, 2024

Neem contact op met Klantenservice, 030 7515155. Als u een abonnement heeft bij NS, krijgt u het geld terug. Het is wat minder gedoe als u het na de eerste email vervangt, dan gaat het automatisch en hoeft u er niet achteraan. Hoe dan ook, per saldo kost het geen geld.


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • Antwoord
  • April 10, 2024

Welkom bij de NS Community!

Dat mailtje zal wel van OV-chipkaart komen. Die € 7,50 kan je terug krijgen via de NS Klantenservice (behalve als je Flex Basis hebt, dan is een nieuwe kaart niet gratis).