Mijn OVchipkaart zou verlopen waarop mijn NS abonnement staat. Heb van jullie een mailtje gekregen dat ik het moet vervangen op de site van OVCHIPKAART. Dat heb ik netjes gedaan, moest €7,50 betalen. Hoe zit daarmee? Wanneer krijg ik dat vergoed?
Bladzijde 1 / 1
Neem contact op met Klantenservice, 030 7515155. Als u een abonnement heeft bij NS, krijgt u het geld terug. Het is wat minder gedoe als u het na de eerste email vervangt, dan gaat het automatisch en hoeft u er niet achteraan. Hoe dan ook, per saldo kost het geen geld.
Welkom bij de NS Community!
Dat mailtje zal wel van OV-chipkaart komen. Die € 7,50 kan je terug krijgen via de NS Klantenservice (behalve als je Flex Basis hebt, dan is een nieuwe kaart niet gratis).
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.