vervanging van defecte kaart via internet doodlopende weg?

  • 30 October 2023
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

Mijn voordeelkaart heeft het net als de vorigen opgegeven voor de verloopdatum…

De langdurige zoektocht op de ns site liep dood in de ovchip site op 404 paginafouten.

Op de ovchip site geldt het ns account niet.

Dit account is lang niet gebruikt. Pogingen om wachtwoord te herstellen resulteren niet in email. Ook niet in spam. 

Ga maar bellen. 

Is het niet mogelijk om vanaf de ns site een sneller te vinden optie te maken die direct tot het gewenste resultaat leidt.

De ns planner is een veelgebruikt, goed en degelijk hulpmiddel. Laat het hier echter afweten.

Of ben ik toch een digibeet?

Afz. Een automatiseringswerker.


3 reacties

Het Mijn NS-account staat inderdaad helemaal los van je account bij OV-chipkaart. Dat is een ander bedrijf en een andere website. Heb je al geprobeerd een account aan te maken? Wellicht had je er nog geen en komt er daarom ook geen wachtwoordherstel.

Reputatie 7
Badge +3

Een nieuwe kaart bestel je via kaartvervanging/verloren op www.ov-chipkaart.nl

Badge +3

Een nieuwe kaart bestel je via kaartvervanging/verloren op www.ov-chipkaart.nl

Ja, maar daarvoor heb je een Mijn OV-chip account nodig en inderdaad, als je daar het wachtwoord van vergeten bent krijg je soms helemaal geen mail. Onhandig maar je kunt ze nog bellen via 0900 0980 (doordeweeks 7:00-21:30 en weekend 10:00-16:00).

Bellen op die tijden met NS 030 751 5155 en dan optie 3 kan volgens mij ook, dan krijg je ook OV-chipkaart aan de lijn.

Reageer