beantwoord

Vervolg op reizen buiten afgekocht traject Valleilijn

• 15 januari 2015
  • 2 reacties
  • 130 Bekeken

Reputatie 6
Badge +1
Vervolgvraag op https://forum.ns.nl/abonnementen-2/reizen-buiten-afgekocht-traject-traject-vrij-via-valleilijn-9224
Stel dat ik een Traject Vrij heb van Ede-Wageningen naar Amersfoort via Barneveld (dus volledig Connexxion, afgekocht traject niet met NS treinen). En ik ga reizen van Ede-Wageningen naar Den Haag Centraal (via Utrecht Centraal, alleen NS). Wat betaal ik dan? De laagste prijs zou zijn Amersfoort-Den Haag Centraal. Maar gebeurt dat ook werkelijk?
icon

Beste antwoord door Bart NS 15 januari 2015, 17:24

Zoals Dennis zegt zal je inderdaad Amersfoort - Den Haag Centraal betalen als je het eerste deel via Barneveld en dus met Connexxion reist aangezien je daar je abonnement hebt. Zoals jij aangeeft ga je een reis met alleen NS maken tussen Ede - Wageningen en Den Haag Centraal. Je betaalt dan ook daadwerkelijk het traject van Ede-Wageningen - Den Haag Centraal, aangezien je het deel dat je bij NS reist niet met een abonnement hebt afgekocht. Ik verplaats je topic naar 'abonnementen'.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Stel dat ik een Traject Vrij heb van Ede-Wageningen naar Amersfoort via Barneveld (dus volledig Connexxion, afgekocht traject niet met NS treinen). En ik ga reizen van Ede-Wageningen naar Den Haag Centraal. Wat betaal ik dan? De laagste prijs zou zijn Amersfoort-Den Haag Centraal. Maar gebeurt dat ook werkelijk?
Ja, mits je via Barneveld reist.
Zoals Dennis zegt zal je inderdaad Amersfoort - Den Haag Centraal betalen als je het eerste deel via Barneveld en dus met Connexxion reist aangezien je daar je abonnement hebt. Zoals jij aangeeft ga je een reis met alleen NS maken tussen Ede - Wageningen en Den Haag Centraal. Je betaalt dan ook daadwerkelijk het traject van Ede-Wageningen - Den Haag Centraal, aangezien je het deel dat je bij NS reist niet met een abonnement hebt afgekocht. Ik verplaats je topic naar 'abonnementen'.

Reageer