Skip to main content
beantwoord

verzendbevestiging upload pasfoto

  • 23 May 2024
  • 5 reacties
  • 67 Bekeken

Ov kaart verlengen en een nieuwe foto uploaden. Foto gemaakt, foto goedgekeurd en klik dan op de knop verzenden. Maar hoe weet ik dat de foto verzonden is? Krijg geen bevestiging daarvan. 

Geen mail of pop-up van : uw foto is succesvol verzonden?

5 reacties

Badge +3

Een week geleden kreeg ik van NS het verzoek om een nieuwe pasfoto te uploaden omdat mijn kaart bijna verloopt. Toen ik dat gedaan had, kreeg ik wel een bevestiging per mail.

Goedemiddag Simon de Heer. Welkom bij de NS Community.

Zoals Tochjo aangeeft wordt dit bevestigd per e-mail. Het kan zijn dat deze in je spam terecht is gekomen.
Daarnaast moet de betreffende internetpagina ook iets van een “bevestiging” van de verwerking tonen. Als de pagina geen teken van leven geeft op het moment dat je op ‘verzenden’ drukt dan gaat er iets fout. Probeer het dan nogmaals.

Reputatie 7
Badge +3

Ook ik heb toevallig vandaag een nieuwe foto geüpload. Kreeg inderdaad in beeld dat de gegevens ontvangen zijn, en kreeg ook onderstaande e-mail.
Je kunt het altijd nog eens proberen. Als het de eerste keer goed gegaan is, krijg je dan de melding ‘Je hebt al een pasfoto aangeleverd voor deze OV-chipkaart. Je kunt dit niet nogmaals doen.
Blijft wel mooi dat NS er nog steeds niet helemaal uit is of ze haar klanten met ‘je’ of met ‘u’ moet aanspreken.

Of heb je de foto bij ov-chipkaart.nl geüpload? In dat geval weet ik niet wat je te zien krijgt.

 

 

Reputatie 7
Badge +3


Blijft wel mooi dat NS er nog steeds niet helemaal uit is of ze haar klanten met ‘je’ of met ‘u’ moet aanspreken.

 

In de meest recente NS Panel stond o.a. dit:

Maar niet bij alle andere kanalen worden reizigers dus aangesproken met “jij". 

Voorbeeld, in de email met aankondiging dat Samenreiskorting zou gaan veranderen wordt “je” gebruikt, maar als je een Samenreiscode hebt geactiveerd is het opeens “uw Samenreiskorting”.

 

Reputatie 7
Badge +3

Dat bedoel ik dus 🙂 In de "officiële” mails over facturen enzo, en brieven die je krijgt, is het ook steeds u. Maar op de site en in de reclamemails is het weer ‘je'.

Reageer