beantwoord

Vol tarief afgeschreven studentenov weekend

• 13 maart 2020
  • 2 reacties
  • 123 Bekeken

Hoi,

Afgelopen donderdagochtend werd vol tarief afgeschreven terwijl ik met 40% korting zou moeten kunnen reizen vanwege mijn weekendov. Is er een manier om dit geld terug te krijgen?

icon

Beste antwoord door loklok8 13 maart 2020, 12:05

Je krijgt inderdaad pas na 9 uur korting. Als je reis begonnen is voor 9 uur en je na een uitcheck binnen 35 weer incheckt reis je nog steeds op vol tarief. Hier kan je nalezen wanneer je korting krijgt, vrij reist en wanneer je op vol tarief reist.

Als je na 9 uur hebt ingecheckt en je geen korting hebt gekregen voor je reis kan je contact opnemen met de klantenservice om dit te laten herstellen.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1

Op welk tijdstip heb je ingecheckt? Als ik het me goed herinner krijg je alleen na 9 uur korting.

Reputatie 7
Badge +1

Je krijgt inderdaad pas na 9 uur korting. Als je reis begonnen is voor 9 uur en je na een uitcheck binnen 35 weer incheckt reis je nog steeds op vol tarief. Hier kan je nalezen wanneer je korting krijgt, vrij reist en wanneer je op vol tarief reist.

Als je na 9 uur hebt ingecheckt en je geen korting hebt gekregen voor je reis kan je contact opnemen met de klantenservice om dit te laten herstellen.

Reageer