beantwoord

Vol tarief afgeschreven tijdens reis met studenten weekend OV

• 7 april 2015
  • 4 reacties
  • 1897 Bekeken

Er is vandaag vol tarief afgeschreven terwijl ik van Holten naar Utrecht Centraal reisde op mijn studenten weekend OV.
Waar kan ik dit geld terug vragen?
icon

Beste antwoord door Herman NS 7 april 2015, 18:58

Hoi Marleen11,

Je mag mij een privébericht sturen door op mijn naam en vervolgens op 'stuur bericht' te klikken. Vermeld je jouw NAW-gegevens, geboortedatum, kaartnummer, reisdatum, traject en IBAN-nummer? Vervolgens neem ik het restitutieverzoek zo spoedig mogelijk in behandeling.

Voor het overzicht heb ik het topic naar het subforum 'OV-chipkaart' verplaatst.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Marleen11,

Je mag mij een privébericht sturen door op mijn naam en vervolgens op 'stuur bericht' te klikken. Vermeld je jouw NAW-gegevens, geboortedatum, kaartnummer, reisdatum, traject en IBAN-nummer? Vervolgens neem ik het restitutieverzoek zo spoedig mogelijk in behandeling.

Voor het overzicht heb ik het topic naar het subforum 'OV-chipkaart' verplaatst.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Reputatie 4
Badge
Je hebt toch niet voor 8.55 ingecheckt? Op dit forum komen studenten namelijk wel vaker klagen dat ze geen korting hebben gehad op di t/m vr in de ochtendspits.
Hoi Marleen11,

Vriendelijke groet,
Herman NS

Hoi Herman,

Ik heb vandaag precies hetzelfde gehad maar dan van Nijmegen naar Wageningen (dus inclusief de busrit) ook vol tarief betaald terwijl ik 40 % studentenkorting zou moeten hebben..
Waar kan ik dit ergens aangeven?

mvg

Janine
Reputatie 1
Hoi Herman,

Ik heb vandaag precies hetzelfde gehad maar dan van Nijmegen naar Wageningen (dus inclusief de busrit) ook vol tarief betaald terwijl ik 40 % studentenkorting zou moeten hebben..
Waar kan ik dit ergens aangeven?

mvg

Janine

Op dinsdag t/m vrijdag betaal je voor 9 uur 's ochtends vol tarief. Als je vandaag gereisd hebt, klopt het dus inderdaad dat je vol tarief hebt betaald.

Reageer