beantwoord

Vol tarief, student OV

• 27 juni 2016
  • 5 reacties
  • 298 Bekeken

Hallo NS,

Ik heb zondag wegens tijdelijke OV kaart en nog niet koppelen van studenten OV,
per ongeluk vol tarief betaald in plaats van met 40 procent korting (week OV).
Zou ik wat ik teveel heb betaald terug kunnen krijgen?
En zo ja, waar moet ik dat aanvragen?

Groetjes Jeanine
icon

Beste antwoord door Janou NS 6 juli 2016, 15:20

Contact gehad met Jeanine via Privéberichten en aan de hand van haar gegevens kon ik inderdaad achterhalen dat ze teveel heeft betaald voor haar reis. Dit maak ik over op haar IBAN.
Bekijk origineel

5 reacties

Hallo NS,

Ik heb zondag wegens tijdelijke OV kaart en nog niet koppelen van studenten OV,
per ongeluk vol tarief betaald in plaats van met 40 procent korting (week OV).
Zou ik wat ik teveel heb betaald terug kunnen krijgen?
En zo ja, waar moet ik dat aanvragen?

Groetjes Jeanine

Hallo Jeanine en welkom op het NS forum. Zou jij mij hiervoor een privébericht willen sturen met je persoonlijke gegevens en Ov-chipkaartnummer? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen.
Contact gehad met Jeanine via Privéberichten en aan de hand van haar gegevens kon ik inderdaad achterhalen dat ze teveel heeft betaald voor haar reis. Dit maak ik over op haar IBAN.
Hallo NS, ik heb hetzelfde probleem. Nieuwe studentenOV aangevraagd, maar zie net bij het uitchecken dat ik vol tarief aan het betalen ben. Hoe kan dit worden hersteld?

Mvg,
Carlijn Schiphorst
Hi Carlijn. Welkom op het Serviceforum!

Vervelend dat er nu ook teveel saldo van je kaart is afgeschreven. Is je Studenten OV al wel ingegaan? Zo ja, wil je mij dan in een privébericht je NAW-gegevens en OV-chipkaartnummer sturen? Een privébericht kan je sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Ik heb van Carlijn nog geen bericht mogen ontvangen. Dit is natuurlijk nog steeds een optie. Voor het aanvragen van restitutie is overigens de snelste weg via Facebook, Twitter, Live Chat of telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief).

Reageer