beantwoord

Voor een reis van Rotterdam CS naar Amsterdam CS 2 keer geld betaald.

• 21 april 2020
  • 2 reacties
  • 73 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Geachte meneer/Mevrouw

Goedendag.Hierbij stuur ik een foto van mijn ticket die ik Op 17/02/2020 om 15 uur van Rotterdam CS naar Amsterdam CS heb gerised. die ticket is van Thalys(International trein) .

Op het Rotterdam CS heb ik met mijn OV ingechecked en suppelment voor Thays trein gekocht,en ik dacht met suppelmet zou geldig zijn.

Ik wist het niet dat mijn OV met suppelmet niet meer geldig is binnen Thalys trein!!!

Toen binnen de trein moest ik een nieuwe kaartje voor thalys kopen die kost 46 Euro.

In Amsterdam CS heb uitgechecked met mijn OV.

Ik heb voor die reis 2 keer betaald en wil ik mijn geld terug krijgen.

MVG,

B.L.E.N.D. Hamad

icon

Beste antwoord door Robert B 21 april 2020, 14:50

Ik vermoed dat @Blend een IC direct toeslag gekocht heeft en in een Thalys gestapt is, want een los supplement voor Thalys bestaat niet. OV-chipkaart is ook niet geldig in Thalys (en Eurostar).

Dan zit je dus inderdaad in een vekeerde trein en moet je een prijzig ticket kopen. Dat krijg je uiteraard niet vergoed, hooguit als een deel daarvan een ‘boete’ is.

Voor de reis op je ov-chipkaart (en de ICd toeslag), neem contact op met de NS klantenservice (telefoon, chat, twitter, facebook).

Bekijk origineel

2 reacties

Dag Blend. Welkom bij de Community.

Begrijp ik het goed dat je nu tweemaal voor het reizen met Thalys hebt betaald? In dat geval wil ik je adviseren contact op te nemen met mijn collega's van NS International. Je kan ze bereiken via 030-2300023 (lokaal tarief) of via de Live Chat op www.nsinternational.nl (onderaan de pagina).

Badge +3

Ik vermoed dat @Blend een IC direct toeslag gekocht heeft en in een Thalys gestapt is, want een los supplement voor Thalys bestaat niet. OV-chipkaart is ook niet geldig in Thalys (en Eurostar).

Dan zit je dus inderdaad in een vekeerde trein en moet je een prijzig ticket kopen. Dat krijg je uiteraard niet vergoed, hooguit als een deel daarvan een ‘boete’ is.

Voor de reis op je ov-chipkaart (en de ICd toeslag), neem contact op met de NS klantenservice (telefoon, chat, twitter, facebook).

Reageer